Onderwerp: Hoe nu verder...
Enkele bericht bekijken
Oud 12 July 2011, 17:47   #1
Azrael
Lid
 
Geregistreerd op: 12 July 2011
Berichten: 18
Standaard Hoe nu verder...

Hallo,

Ken een meisje al 3 jaar lang heb bij haar in de 2e in de klas gezeten we zijn nu 3 jaar later nog steeds bevriend. Nu sprak ik haar 3 weken geleden op msn en ze zij dat ik haar warm moest komen houden omdat ze het koud had, ik vond het wel leuk dat ze dat zij. Heb haar altijd al wel leuk, knap en aardig gevonden. Ging steeds verder totdat ze met me wilde afspreken op de kermis samen met een vriendin, haar neef en de vriendin van haar neef. Leek mij wel gezellig, dus ging mee. Alles is goed gegaan, we hebben nog even hand in hand gelopen, heb haar daarna thuis gebracht, en heb haar ouders ontmoet, verder hebben we toen ik wegging nog even geknuffeld.

Volgende dag waren we weer met dezelfde groep naar de kermis gegaan, was weer gezellig, toen we in het spokenhuis zaten legde ze haar hand op me been en ik mijn arm om haar heen. Heb haar weer naar huis gebracht, heb haar buiten nog geknuffeld en kusjes gegeven.

Paar dagen later ben ik met haar, haar neef en de vriendin van haar neef en nog wat vrienden van hun naar een meertje gegaan om te zwemmen, was weer leuk en gezellig ze heeft nog even op me been gelegen en hier en daar aangeraakt. Ben nu niet met haar naar huis gereden omdat zij nog iemand moest afzetten met scooter en ik andere richting op moest.

Zelf heeft ze alles al gedaan, ikzelf heb bijna niks gedaan alleen wat gezoend verder ook niet veel. We hebben elkaar wel eens flink staan opgeilen via msn, werd daar dus ook helemaal gelukkig van, we zeiden ook dat we met sex even moesten wachten. Ze zei ook dat ik alles bij haar mocht aanraken, heb gezegt dat ze dit bij mij ook mocht.

We vinden elkaar heel erg leuk, ze zegt dat ze me erg lief, knap en leuk vind. Alleen vroeg laatst weer om aftespreken of ze naar mij kwam om een film te kijken of naar de bios, dit wilde ze wel. Maar gisteren zij ze dat ze me liever beter wilde leren kennen en daarom weer vrienden wilde zijn. Ze zegt dat ze niet echt hetzelfde gevoel had als bij haar vorige vriendje. Ik vind het erg klote, want voel echt veel voor haar en wil haar helemaal niet meer kwijt, kan sinds gisteren ook nergens meer van genieten en moet alleen maar aan haar denken.

Ze gaat over 2 weken voor 4 weken op vakantie, ze zij toen we net bezig waren dat ze bang was voor haar vakantie verliefd te worden en dat ze me dan teveel zou moeten missen die 4 weken. Ze zij ook dat ze wel wat tijd voor haarzelf wilde omdat het allemaal zo snel is gegaan van vrienden tot een bijna relatie. Zelf heb ik bijna heel haar familie en vrienden ontmoet, bij mij heeft ze niemand ontmoet, sommige vrienden van mij kent ze wel. We spreken elkaar op dit moment op msn en sms alleen als vrienden heb ook niet meer met haar afgesproken sinds dat ik met haar ben gaan zwemmen.

Ben nu heel onzeker over hoe het nu gaat aflopen ze geeft aan dat ze eerst goede vrienden wilt worden zodat we elkaar beter leren kennen, en dan misschien wat meer. Misschien is het allemaal wat langdradig uitgelegd en misschien moeilijk te begrijpen maar wil toch graag wat hulp want voel me nu echt kut.

We zijn beiden 16 jaar, ik 8 maanden ouder ongeveer.

Laatst aangepast door Azrael : 12 July 2011 om 17:53
Azrael is offline