Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2006, 14:18   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur
In mijn WK spelletjes heb ik Argentinië als winnaar bepaald.. maar dat is mede omdat ik niet mee wil doen met iedereen die zegt dat Brazilië het wordt. Maar mijn verstand zegt toch dat de Gele Kanaries de meeste kans maken

Nederland laat ik tot de kwartfinale komen en dat vind ik behoorlijk optimistisch van mezelf

Finale: Argentinië - Brazilië
3e/4e plaats: Italië - Engeland
Ik had bij de Kicker WK-special zo'n tabel erbij gekregen waar je met vlaggetjes van de landen het hele schema kon bepalen. Klinkt ff raar, maar je kreeg dus per land 6 vlaggetjes (één om bij de eindstand van de poule neer te zetten, 1 voor de 2e ronde, één voor de 1/4 finale, 1 voor de 1/2 finale, 1 voor de finale en een als dat land winnaar zou worden). Volgens mijn voorspellingen kwam ik op dezelfde wedstrijden uit
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline