Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2010, 17:56   #1
smiley D
Wegens zeiken gewijzigt
 
smiley D's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 February 2010
Locatie: op je lip
Berichten: 1.298
Standaard twenty four en prisonbreak

Vroeger waren dit voor mij de series om naar uit te kijken.Elke keer kijken naar de actie van jack bauer en onze gevangeniss broeders.

Met nadruk op vroeger tegenwoordig zijn ze geloof ik met prison break in seizoen 5 ik weet het niet precies en met twentyfour seizoen 7 of zelfs 8.

Vroeger waren dit series waarvoor ik thuis bleef of eerder naar huisging om vervolgens met een lekkere bak chips en een pot bier te genieten van de actie samen met mijn pa.

Maar aangezien het een sport is geworden om een populaire serie compleet uit te melken gaat elke keer een nieuw seizoen van prisonbreak en 24 van start die met elk nieuwe seizoen minder geloofwaardig word.Uitmelking noem ik dat maar de zakken van de productie teams zijn blijkbaar nog niet goed genoeg gevuld en poepen er elke keer een serie uit van steeds mindere kwaliteit.Voor de fans geen probleem aangezien zij alles wat met hun favoriete serie te maken heeft op eten als warmebroodjes ik als fan heb met pijn in mijn ogen gezien hoe alles steeds ongeloofwaardiger werd en alles steeds extremer werd.En ja ook ik ben er in eerste instantie ingetrapt en mee gegaan en blijven kijken naar de telloorgang van deze nu al legendarische series maar ik ben er mee gestopt.

Ik kan het niet meer op brengen om te zien hoe mijn favoriete series vergald worden voor de centen.24 eens een grote serie nu de grap van media land.
Ik denk terug aan het begin van de series en er komt een glimlach op mijn gezicht ik denk terug aan de vrouw van Jack bauer die een verrader was en ik denk terug aan het begin van prisonbreak aan de tattoage de mooiste momenten vergeet ik nooit meer.Waar het nu over gaat geen idee het interresseert me niet meer.Ik lach en denk terug aan de tijd dat een gesloten boek een gesloten einde was.

Het boek is bij de beide series nog niet gesloten maar voor mij is het wel een gesloten einde.
__________________
Luctor et emergo.Veritas aéquitas.
Grootste prutser - forumawards 2010
favoriete newbie - forumawards 2010

Laatst aangepast door smiley D : 25 February 2010 om 17:58
smiley D is offline   Met citaat antwoorden