Enkele bericht bekijken
Oud 7 January 2012, 12:46   #1
Neushoortj
Lid
 
Geregistreerd op: 7 January 2012
Berichten: 32
Standaard Falende eerste afspraakje

hoi (:
ik ben neushoortj ben 13 jr oud,

ben verliefd op een meisje van ook 13. zij vond my denk ik ook wel leuk (smsjes 'hvj' enzo,) en we hadden vorige week vrijdag afgesproken een film te gaan kijken by my thuis.
alleen had niks klaargezet op mn kamer en heb geen bank daar dus zaten we allebei apart op een stoel wat al faal was.. ze wou niks eten of drinken dus t was ook best stil tijdens de film
na de film nog wel gekletst en ben stukje meegefietst naar dr huis. volgende dag een smsje 't was leuk' maar t kwam er niet erg gemeend uit. gister, vrijdag zaten we te msnen en toen zij ze Ik trek t niet meer, ik vragen wat,
'ja wat wil je nou eerst afspreken dan denk ik van nouja hij wilt t nie want we zaten van mekaar af en dan weer afspreken(had dr nog n sms gestuurd 'gaan we nog een x afspreken') en toen was ze dus beetje overstuur... op msn nogwel
nu afgesproken dat we t maar rustig aan doen omdat school (kinderen) t ook helemaal opjagen enzo (heb dr trouwens niet gevraagd ofzo hoor, we hebben nieteens iets) maar ze zei nog op msn van 'ja we zijn zo verschillend.. mn ouders mn huis mn tuinderij'(ik woon in t dorp in een rijtjeshuis)
vroeg dr op msn of we dus nog gingen afspreken (na dat hele gesprek) en toen zij ze weetniet en vandaag of morgen kan(of wilt?) ze niet. heb daarna maar niets meer gezegd en ze ging offline..
wat nu?
alvast bedankt
Neushoortj is offline   Met citaat antwoorden