Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2012, 23:25   #48
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Zeg topicstartertje zonder ballen:

dat plaatje was het meest serieuze antwoord dat je in dit topic zult krijgen.
Sterker nog: het balt alle goede antwoorden in dit topic samen in een enkel visueel signaal.

Namelijk dat je moet stoppen met janken en twijfelen omdat vrouwen daar een rothekel aan hebben. Die haten onzekerheid.
Om met de woorden van Henkus te spreken: "vrouwen vallen op klootzakken".
Alleen wil je dat niet horen.
Jij wil horen hoe je tegen alle natuurwetten sociale codes en andere gedragsregels in dat meisje kunt versieren terwijl je het met je onzekere gehannes allang verneukt hebt.

Raad eens?
Zo werkt het hier niet.
Wij geven de waarheid, en als je die niet aankunt ben je nog niet oud genoeg om zelfstandig op dit forum te mogen posten.
Je moet geen vragen stellen als je geen eerlijk antwoord wilt maar enkel een communistische lofzang op je inferieure casanova capaciteiten.

Nog een laatste advies:
Probeer eens te lezen wat iedereen zegt.
Doe die oogkleppen eens af.
Er zitten hier mensen die bijna twee keer zo oud zijn als jij, en meer meisjes in een jaar hebben gehad dan jij in je hele leven.
Als je dus die kinderachtige basisschool dreinhouding laat varen kun je misschien iets van ze leren.

Mijn eigen advies laat ik maar zitten want ik heb geen zin om mijn kennis te delen met een snotjong dat gaat steigeren omdat ik hem niet het gewenste mooie sprookje voor het slapengaan vertel.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden