Enkele bericht bekijken
Oud 18 February 2003, 18:26   #33
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by IKES
lalalalalallala sk88ten is ech wel kei kewl


de kick is kicke

we leven teminste heo we willen er zijn zoveel sk8te style somige klede zich er niet naar maar zijn het wel en sommige klede zich heel erg grof als een sk888ter

Maar ik ken genoeg sk888ters die nie roken ken zelfs meer trance en meer rep neukertjes die zitte te roken dan sk8ters en da is echt waar kijk maar eens rond wa zie je eeder roken een sk888ter of een alto die er bij wil horen ???

dus sk888ters zijn kei kewl

1) leer typen man blijo, als je niet normaal gaat typen ga ik niet eens serieus meer op je in, en bevestig je alleen maar eerder een vooroordeel dat ik heb ()

2) Jezelf goed doen voorkomen, doro anderen omlaag te halen is unkewl en ik trap er lekker niet in

3) skaten is een sport, maar sommige mensen doen alsof het een frikking cultuur is en er bepaalde gewoontes horen te zijn.... Dan is het geen hokjesgeest denken meer, maar een correcte generalisatie, als ik het over 'skaters heb, en kan ik uit het feit dat ik bepaalde 'cultuureigenschappen' jouw cultuur niet al te graag mag, jou cultuur afbleren.... Al zal ik, als ik in contact kom met iemand uit je cultuurtje, hem persoonlijk beoordelen en niet op zijn cultuur.

laatste stuk is beetje wazig, maar ik ben beetje moe dusss sorry