Enkele bericht bekijken
Oud 21 April 2003, 17:54   #10
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
ik ga me niet zo heel druk meer maken om de kwaliteit van het voedsel in de Kuip, maar de laatste tijd wel om de dozen die met eten of drinken prepareren...

er werken er een aantal die zooo ontzettend dom zijn, niet kunnen rekenen, een bestelling van meer dan 2 stuks niet kunnen onthouden, geen zin hebben om een beetje op te schieten in de rust en alles dus ontiegelijk traag doen...

pas zegt er zo'n muts tegen me: "wat mot jij dan?" zegt ze eerst vrolijk dat er geen broodjes frikandellen meer zijn..vraag ik: "dat is ook lekker slim..." gaat ze me daarna uitdagen met een brutale bek, terwijl ze ook ff 20 meter kan lopen naar de andere kant om eten voor me te halen naja zie je dan maar in te houden als je al een beetje opgefokt bent als je tegen Ajax speelt...... dat lukte niet

bij roda is het trouwens echt niet te kanen
Jij bent nog nooit bij Roda geweest, en toch heb je gelijk . Ook crisiswachttijden trouwens, omdat die betaalautomaten t weeres nie doen ..
In San Siro is het nog best te eten .. En nog niet eens onbetaalbaar ook. Althans, bij AC. Ik raad je aan bovenin het uitvak je vreten te halen. En niet bij die gasten die rondlopen met vanalles en nogwat. Die bepalen namelijk ter plekke hun prijzen. Je geeft ze geld, en ze graaien wat in hun tasje, en geven je zomaar wat terug.. Niet doen dus
Maar het is wel lekker.. Reken trouwens niet op lekker Italiaans eten, want dat gaat pas om een uurtje of 8 's avonds open
  Met citaat antwoorden