Onderwerp: (tong)zoenen
Enkele bericht bekijken
Oud 10 July 2005, 19:40   #105
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
ten eerste vind ik drank geen excuus om fouten die je maakt goed te maken. Dat is gewoon het slchste excuus dat er is.

Ten tweede vind ik je wel een slet als je op 1 avond met meerdere mensen gaat zoenen. Voor jou betekende het miss niets maar miss vind die jongen jou wel leuk en betekende het wel iets voor hem. Je zegt zelf dat die 2de jognen wel iets voor jou betekende, hoe moet hij zich dan voelen als jij eerst met al die andere gaat zoenen.

Je vind jezelf misschien geen slet, mmaar dat ben je op dat moment wel.
Drank is geen excuus, da's wel waar, maar toch. Door de drank ga je sneller dingen doen die je anders niet zou doen.

Nou, dan vind jij me maar een slet. Ik vind van niet. Trouwens, hoe kan die eerste jongen mij in godsnaam "leuk vinden" als hij mij geeneens kent? De enige vorm van contact die ik met hem gehad heb voor hij mij kuste was een slow dansen (en aangezien het een Portugees was, verstond ik hem niet eens). Dan geloof ik echt niet dat het voor hem wél iets betekende
En die tweede jongen betekent idd iets voor mij, maar ik heb geen relatie met hem (wel meer dan vriendschap, maar helemaal geen serieuze relatie, dat kan ook niet trouwens maarja dat ff terzijde) dus heb ik geen 'verplichtingen' tegenover hem. En hij vond het niet erg, ben ik zeker van. Hij heeft ook al met andere meisjes gekust hoor. En ik voel echt héél veel voor hem, maar het kan gewoon niks serieus worden, dus dan ga ik me niet aan hem binden.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden