Onderwerp: (tong)zoenen
Enkele bericht bekijken
Oud 10 July 2005, 22:34   #112
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
nou hoe moet die jongen zich dan wel niet voelen? Voor jou is dat miss normaal, maar echt ik vind het niet kunnen. Je bent gewoon een slet als je je zo gedraagd en zo simpel is dat. En je vind die ene wel leuk en lief, maar het kan neits worden? Miss vind hij jou ook wel heel leuk en kan het wel iets worden. Wss doet het hem wel pijn maar niemand kan voor hem spreken. Ik spreek uit ervaring in die situatie en dat doet wel pijn.
Voor mij is dat niet "normaal", tis de eerste keer dat er zoiets gebeurd is. En die jongen kende mij niet eens, kende mijn naam niet, had nog geen woord tegen mij gezegd! Als je in een café om half vier 's nachts gaat slowen met een meisje en haar dan kust (terwijl je dus nog geen woord gewisseld hebt), kan je toch niet verwachten dat het serieus is, komaan zeg .
En nee het kan niets worden met die andere jongen, mss vindt hij mij ook wel leuk en lief (wrs zelfs) maar het kan gewoon niet. Geloof mij, er zijn genoeg redenen waaraan niks te veranderen valt... Ik zou héél erg graag iets met hem willen beginnen, maar dat kan dus echt wel niet
En ik ken hem goed genoeg, het deed hem geen pijn.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden