Enkele bericht bekijken
Oud 12 December 2008, 23:26   #243
Pantera
Lid
 
Geregistreerd op: 12 December 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door fideltje Bekijk Bericht
Hee,
ik zit met een dringende vraag en weet wel zekers dat meer meisjes hiermee zitten..
Dit is een vraag aan de jongens onder ons:
Maakt borstgrootte uit?!
Bijv, als je een meisje ziet (1e indruk) let je daar dan op en vind je haar dan ook meteen aantrekkelijker als ze grotere borsten heeft?
Of vind je een knap koppie en een leuke karakter veel interresanter?
Please answer!!
Xx
Ik vind een leuk en 'mooi' karakter stukken interessanter en belangrijker. Looks doen er tot een zekere mate toe. Maar, ik zou toch echt liever een relatie hebben met iemand die een vreselijk mooi karakter heeft en een leuk koppie, dan iemand met een borstomvang van drie kilometer en een schijtkarakter.

As for the topic, nee. Als zij echt grote borsten heeft en je kunt er letterlijk en figuurlijk niet omheen, dan is het voor mij echt totaal niet aantrekkelijk. Maar zoals ik eerder al zei, looks maken me weinig uit. Natuurlijk vind ik het belangrijk dat m'n vriendin er aantrekkelijk en leuk uit ziet, maar een specifieke borstgrootte hoeft m'n vriendin ècht niet te hebben. Als je je relatie op borstgrootte gaat baseren, dan wordt het echt tijd dat je de puberteit eens uit komt ofzo.

Citaat:
Origineel gepost door koenler Bekijk Bericht
grote makt voor mij niks uit maar ze moeten zeker niet te groot zijn voor de rest mag het ale groten hebben
Jij bent zeker klein in de broek, of niet? :'D

Waarom post ik eigenlijk in uitgestorven topics?

Laatst aangepast door Pantera : 12 December 2008 om 23:33
Pantera is offline