Enkele bericht bekijken
Oud 16 June 2004, 19:49   #128
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik denk dat als hij nu naar PSV komt dat hij dan sowieso naar een jaar kan vertrekken.. Als hij nog een kans krijgt bij een eredivisie club waar hij wekelijks speelt dan is de situatie anders. PSV kan dan veel beter bekijken of het wel echt een spits is die ze moeten hebben en hem dus contractverlenging moeten geven. Zo'n jongen tekent dan echt wel bij.. Kun je zelfs hem in de winterstop nog terughalen als het moet..
PSV heeft hem allang en breed een nieuw contract aangeboden, maar hij tekent vooralsnog niet.. En ik vrees er juist voor dat men hem wilt ruilen met Sibon, die maar 750.000 hoeft te kosten.. En dat je dan weer zo'n situatie krijgt als met van Nistelrooy, die eerst voor een klein bedrag werd aangebode naan PSV, maar een jaar later een stuk meer kostte.
Ik zie Huntelaar dus wel graag bij H'veen spelen, maar wel op huurbasis. En dat hij zijn contract zal verlengen als het afloopt is voor mij nog lange niet zeker.

PSV moet gewoon de gok wagen vind ik, zo'n talentvolle 'eigen' speler hebben ze lange tijd niet gehad..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden