Enkele bericht bekijken
Oud 19 July 2011, 15:03   #1
SweetGirlsRock
Banned
 
Geregistreerd op: 19 July 2011
Berichten: 4
Standaard Na een date; En dan?

Hallo,

Ik was net uit geweest met mijn vriendin en ze vroeg of ik mee ging naar haar huis; Waarop ik antwoorde: Ja. Nou is het probleem: Ze vraagt of ik blijf slapen maar haar moeder wil liever geen onbekende mensen in huis. Ik heb me voorgesteld en ik ben van plan om de hand van hun dochter te vragen maar ik weet niet welk moment dat moet zijn. Zeker niet omdat dit de eerste keer is dat ik haar ouders zie. Nou heb ik het idee dat mijn vriendin meer wil dan slapen (duhh). Mijn ouders heeft zij al gezien en uitgebreid gesproken ik geloof zelf dat ze het over dingen gehad heeft die ik liever tussen haar en mij hou maar goed; Je kan niet alles voorkomen. Hebben jullie enig idee wat ik moet doen? Vraag ik het over 2 weken of morgen ochtend. Zou leuk zijn als ik wat antwoorden kreeg. Zij is nu even aan het computeren en ik op mijn ipod

Ik ben nu 16 en zij is al bijna 17; Ze is blond en slim heeft blauwe ogen, doet aan games, zit op HAVO, rookt niet; drinkt niet en gebruikt geen drugs, en spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Wat wil je nog meer? Waar ik deze vondt? 2 á 3 weken geleden daar ergens tussenin. We zijn nu al 2 weken bij elkaar en zijn de hele week al uit geweest.

Kunnen jullie helpen verzinnen waarneer ik haar hand vraag aan haar ouders?

Groetjes

Laatst aangepast door SweetGirlsRock : 19 July 2011 om 15:14 Reden: Spellings foeten verbeteren(Zit eienlijk te wachten tot ze terug komt).
SweetGirlsRock is offline   Met citaat antwoorden