Enkele bericht bekijken
Oud 18 February 2005, 23:16   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Erg intelligent is beginnen met roken in ieder geval niet gezien de oneindige reeks nadelige gevolgen. Toch zal het vast als niet-verslaafde makkelijk praten zijn hoe dom en sneu roken is, ervan af komen is waarschijnlijk zwaar. Persoonlijk kan ik geen enkel argument voor roken verzinnen en heb ik er een grote hekel aan. Ik haat meeroken, naar rook stinken door anderen en in bedompte ruimtes hoofpijn krijgen door die kutrook. Op het moment dat iemand begint met roken is hij/zij wat mij betreft dus wel dom, zwak en asociaal.
Maar Arthur, geldt zoiets niet voor vrijwel alles? Ik vraag er ook niet om dat de uitlaatgassen van andermans auto's mijn luchtruim vervuilen. Ik heb er niet om gevraagd dat er een maatje van mij op de basisschool doodgereden is door iemand met een slok op. Tuurlijk is roken iets waar je eerder en intensiever mee te maken hebt, en het is zeker een slechte gewoonte. Mensen mogen best rekening houden met hun leefomgeving, maar dat ze in de winter buiten moeten verkleumen in hun pauze met -10 gaat mij veel tever..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden