Onderwerp: Uitfluiten Seedorf?
Enkele bericht bekijken
Oud 28 November 2003, 23:18   #12
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik zal dan wel één van de weinigen wezen die me er wel iets bij kan voorstellen (ik en me iets kunnen voorstellen bij jet Oranje-legioen ). Ik denk echter ook dat mijn mening niet aansluit bij het oranje-gedoe, maargoed.

Ik vind C. Seedorf een arrogante knuppel. Als een speler van Roda zich zo zou gedragen als hij (allemaal pretenties, niet willen spelen op bepaalde posities, minachting voor de supporters, arrogant, zelfingenomen/over het paard getild), dan zou hij geen leven hebben hier. En nu geen gelul dat hij ook wel wat meer bereikt heeft dan de gemiddelde Roda JC'er, want iedereen hoort zich normaal te gedragen. Zijn prestaties staan daar los van. Overigens, voor Ajax heeft hij vast veel betekend, maar in het stadion zaten wel meer mensen dan alleen ajacieden, en hen zal het vast geen moer schelen wat hij voor ajax betekend heeft.

Bovendien, kan iemand mij vertellen wat bovengenoemd individu dan ooit voor het Nederlands elftal betekend heeft eigenlijk, behalve het missen van 2 cruciale strafschoppen? Zelfs van Kluivert staan me meer memorabele momenten bij dan van Seedorf. Bij zijn clubs zal hij ongetwijfeld goed presteren, maar ik kan me eigenlijk weinig echt goede acties herinneren. Hij heeft geloof ik met die belachelijke kabel-discussie meer onrust veroorzaakt.

Maargoed, dit zullen ongetwijfeld niet de beweegredenen zijn voor het Oranje-publiek, en ik kan me best voorstellen dat mensen die van een beetje arrogantie houden en niet zozeer wat tegen verwende miljonairs hebben minder tegen de man hebben, maargoed, ik ben er wars van, dus vandaar dat ik er wel in kan komen, maar das mijn mening Ik beoordeel net als Tank mensen ook op hoe zij zich buiten het veld gedragen, en aangezien ik én geen Oranje én geen ajax-liefhebber ben heb ik de man niet hoog zitten (prestaties heeft ie mij ook niet geleverd aldus )
Het ging me ook eigenlijk over het uitfluiten door Ajax-supporters, en voor die club heeft de man toch écht wel gepresteerd.

Dan moet je me toch even uitleggen waar je Seedorf nou allemaal op afrekent. Ik weet dat de man in Oranje niet op bepaalde posities wil spelen en dat is kwalijk, maar ik kan me niet bedenken op welke manier hij die supporters die hem uitfluiten in zn Ajax-tijd geminacht heeft?

En waarom is de man eigenlijk nou precies arrogant? Omdat hij multimiljonair is? Of voor Ajax gespeeld heeft? Seedorf wist al vroeg wat hij wilde en kwam altijd zelfverzekerd over, en weet dat hij een aardig balletje kan trappen. Inmiddels heeft hij 3 Europa cups 1 gewonnen met 3 verschillende clubs. In vele buitenlanden zou de man op handen worden gedragen, en terecht wat mij betreft. Maar ik vind hem niet onsympathiek of arrogant overkomen naar de buitenwereld toe. Hoogstens eigenwijs en zelfverzekerd. Maar hij gedraagt zich toch niet onprofessioneel, losbandig, of hooghartig naar anderen? Ik zie niet zo wat hij nou eigenlijk verkeerd doet.
  Met citaat antwoorden