Onderwerp: beleids-discussie
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 17:11   #83
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Unhappy

Citaat:
Originally posted by koelkast
Misschien moet je dat de commericieel directeur van spill uitleggen? ik bedoel wat kunnen WIJ hier als CREW nu aan veranderen je kan ons er wel keer op keer over lastig vallen maar is totaal doelloos en het geeft je geen argument dat het beleid hier dan slecht is.

Ik kan jou ook aanvallen op het feit dat het onveilig is in rotterdam in de afrikaanderwijk. daar kun jij niets aan doen. Dan kan ik keer op keer gaan hameren dat jij er wat aan zou moeten doen en dat het niet goed is en dit en dat maar kan jij het dan opeens veranderen en wordt het dan opeens jou schuld.
Pfff, wat een onzin weer allemaal. Jij bent verantwoordelijk voor het forum. Hiervoor heb je je ooit voor opgegeven, dus JIJ en anderen zijn de aangewezen personen ervoor om desnoods Spill op te bellen.

Dat Spill er nu eenmaal is betekent niet dat je beheerderstaken zich opeens beperken tot het doen van kleine aanpassingen en/of bannen.

Dat Parse gedoe is allemaal verder loos gewauwel in de ruimte, gezien je Parse kunt vergelijken met vbb. Alleen gebruiken Tweakers dus een eigen ondernemer om het forum te bouwen en leerlingen.com gebruikt gewoon een bedrijf dat al 1000den forums heeft klaarliggen.

Dat is uiteraard een stuk goedkoper, maar naar mijn idee ook veel minder mooi dan Parse bijvoorbeeld Fok! gebruikte vroeger naar mijn idee dezelfde forummakers als GoT, maar dat is nu alleen veranderd voor GoT. Fok! gebruikt gewoon nog steeds hetgeen GoT eerder gebruikte en heeft naar mijn idee 1 beheerder en nog wat mensjes in de crew die het reilen en zeilen in goede banen lijden...

Maargoed, een mug kan je inderdaad nogal opblazen tot een olifant
Youssef is offline   Met citaat antwoorden