Onderwerp: Evaluatietopic!
Enkele bericht bekijken
Oud 31 August 2006, 21:59   #44
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bij deze:

Ik, Amber en Bas stoppen ermee. Ik kan in deze alleen maar voor mezelf praten, maar in grote lijnen praat ik ook voor de andere 2.

Ik ben gewoon simpelweg te oud geworden voor de meesten op dit forum. Ik ben nu 22 jaar, en ik vind dat de leiding van dit forum overeen moet komen met de doelgroep die we zelf gesteld hebben. Ik heb andere prioriteiten en kan mijzelf niet meer motiveren om anderen aan te sporen. Ik kan mij volledig vinden in de kritiek die jullie in dit topic hebben neergezet, alleen vind ik mezelf niet meer de aangewezen persoon om er iets aan te doen.

Als ik terugkijk op mijn periode als stafflid dan kom ik tot de conclussie dat ik het als FB aardig gedaan heb. Ik heb mijn best gedaan om ze zo actueel als mogelijk te houden. De functie als beheerder had ik echter achteraf bezien niet moeten bekleden. Ik werd het te laat, op het moment dat ik eigenlijk net te oud en net niet meer gemotiveerd genoeg was. Dat zie ik zelf nu in en daarom moet ik zo snel mogelijk weg. Nieuwe mensen moeten het maar proberen, ik hoop dat die het beter doen dan ik!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden