Enkele bericht bekijken
Oud 26 June 2004, 11:24   #10
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap jou probleem wel eigenlijk. Tuurlijk , het klinkt allemaal heel leuk en aardig ''jezelf blijven'' en het is ook zo , je meot ten alle tijden jezelf blijven. maar daar word je niet altijd gelukkiger van. Als ik kan kiezen tussen gepest worden om ''mijzelf'' of erbij horen om''iemand anders'' dna kies ik voor het laatste , want net zoals zo velen hier weet ik hoe het is om het pispaaltje van de klas te zijn. En als ik dat over kon doen , had ik voor optie 2 gekozen.
Ik wou trouwens dat ik op school was zoals ik NU ben. maar toen was ik nog verlegen en naja , gwn ''het buitenbeentje''

Dus ik snap je probleem. Vraag is gewoon : Accepteer je dat je er niet bij hoort en vind je ''jezelf zijn'' belangrijker ? Of wil je er perse bij horen en wil je daarom veranderen.

Ik zeg er wel bij , ga niet andere mensen pesten om ZELF niet gepest te worden , word geen crimineel , ga niet roken om erbij te horen en dta soort dingen. Ik heb het meer over veranderen als in gevatte antwoorden verzinnen enzo. ( Als is dat niet altijd even makkelijk )

Succes!
  Met citaat antwoorden