Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2010, 14:20   #48
chriszie1
Lid
 
Geregistreerd op: 29 September 2009
Berichten: 25
Standaard

Sorry dat ik dood was jongens, chris had even vakantie, hehe

nieuwtje: ze heeft het uit =|
maar is er érg verdrietig over, omdat hij het heeft uitgemaakt.
Ik ben een goede vriend van haar en weet dat het laatste wat zij nu wil, denken aan een nieuwe vriend.
Ik ben ook niet bezig met een plan om op langere termijn HAAR vriend te worden. Maar vind het wel belangrijk om naast haar te staan op dit moment.
Toch is ze wat chagrijniger en ik moet heel erg oppassen met wat ik zeg, want ze vat dingen heel snel verkeerd op nu.
Ze is niet meer hoe ik haar kende de laatste dagen.
'k weetniet goed hoe ik dit moet aanpakken, krijg ook moeilijk contact met haar (sms,bellen,msn werkt vaak niet). Maar ik hoor er te zijn voor haar.
Doe ik wat fout?


3e x dat ik wat toevoeg aan dit bericht:

Ik belde haar net, maar ze nam niet op. Dus stuurde ik; ik weet dat je niet van bellen houd maar ik wil nog graag keer met je naar ***** (snackbar). Dat doen we vaker. gewoon mooi ouwehoeren. Dus ik stuurde dat met: moeten we snel weer even plannen!

Dit kreeg ik terug:
''ik wil niet meer afspreken ik wil liever dat je me met rust laat sorry''

Zomaar uit het niets, ik wist niet wat ik las?
Misschien wil ze absoluut geen aandacht meer van jongens, maar dan nog zou ik wel een uitzondering zijn. We kunnen enorm goed met elkaar. We waren echte maten, maar nu ineens stuurt ze dit?

Ikheb haar gevraagd om uitleg maar daar kreeg ik niks op terug.
Wat is hier aan de hand?!?!


4e keer:
Pff, zit nog steeds in ongeloof. dit slaat echt nergens op. Zij weet alles van mij, ik alles van haar. Dat hoor je vaak maar bij ons was het werkelijk zo.
Maar ik weet hoe ze is... en zelfs al heeft ze dat gestuurd. daar is een reden voor.

Dit wil ik haar heel graag vragen:
Cindy, als jij zoiets tegen mij zegt, weet ik dat je daar vast goed over na hebt gedacht en respecteer ik dat dan ook, hoe erg ik het ook vind. Maar ik zou alleen willen weten of dit mijn schuld is, zou je me dat alstjeblieft nog willen vertellen? Dan laat ik je met rust zoals je vroeg, hoe slopend dat ook zal zijn.

Heb ik haar gevraagd alleen toen ging ze offline. Met bellen neemt ze niet meer op en ik wil haar belissing wel accepteren maar ze is me op zijn minst een kleine uitleg schuldig. Na ons ''verleden'' zegmaar kan ze het niet maken om het zo te eindigen? Er is iets aan de hand.

Laatst aangepast door chriszie1 : 5 January 2010 om 16:23 Reden: update
chriszie1 is offline   Met citaat antwoorden