Enkele bericht bekijken
Oud 7 October 2010, 21:50   #4
Percy204
Lid
 
Geregistreerd op: 19 July 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
- Heb je al eens een goed gesprek met je stagebegeleider hierover gehad? En anders moet je het er eens over hebben met de persoon die boven je stagebegeider staat.

- Heb er het eens met een decaan over, hoe je dit op je stageplek het beste aan kunt pakken. Of iemand anders die over de stages gaat.

- Als jou atletiek leraar er tot nu toe rekening mee houd, zie ik nog geen problemen..

- Zo te horen studeer je al. Naar mijn ervaring is het toch redelijk makkelijk om vrienden te worden met studiegenoten? Vooral omdat niemand elkaar daar goed kent, je zit samen in de pauzes etc..
-Ja afgelopen week heb ik nog een kort gesprek met hm gehad maar hij vind het maar moeilijk om zn aandacht erbij te houden heb ik het idee,want hij draait vaak zn rug zoals ik al zei en kan ook wel enge irritatie aan zn gezicht aflezen.En heb niet echt het idee dat ik me duidelijk maak op hem en het verpest ook de sfeer zo vind k.

-Nee nog niet idd maar jah ben door die andere trainer bij taekwondo wel meer onzekerder geworden.Dus ben gewoon bang dat het misschien nog is gebeurt.

-Ja maar zit op een mbo school en voel me ook niet echt aangetrokken tot veel mensen in mijn klas.En studeer ook in een andere stad dus met mensen op stap gaan zit er dan toch minder in.

Blabla bedoel je met die reactie dat je geen zin hebt om de hele tekst te lezen?Dan doe dat niet maar post dan niet van dit soort domme reacties aub voor mij is dit een serieus onderwerp.

Laatst aangepast door Percy204 : 7 October 2010 om 21:56
Percy204 is offline   Met citaat antwoorden