Enkele bericht bekijken
Oud 6 January 2004, 15:53   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik ben er niet echt kapot van... Ik vind dat het voetbal zo kapot wordt gemaakt... Voetbal hoort op management-niveau te draaien om degene die het slimste is, die het snelst mooie talenten weet te halen en daarmee op het veld succes weet te bereiken. Figuren als Abrahamovic kunnen dat succes gewoon kopen. Zij hoeven geen jonge, goede talenten te scouten, zij kunnen gewoon erkende toppers binnenhalen, alleen omdat een gekke rus bereid is vele miljoenen in de club te pompen. Daar is toch geen lol aan? Voor de eigen supporters lijkt me dat het succes dat bereikt wordt dankzij het geld van een onbekende rus en de topspelers van de concurrentie nooit het gevoel kan opleveren van een 'eigen' ploeg. Voor de supporters van de concurrentie lijkt het me ook frustrerend dat de spelers die slim zijn binnengehaald of opgeleid zijn door de eigen club het afleggen tegen een team dat zijn succes puur en alleen bereikt heeft door het geld van een Rus...
Ik hou al niet van Real Madrid, maar voor die ploeg kan ik nog enigzins respect opbrengen omdat ze door slim te handelen nu met een werkelijk topteam spelen... Die hebben er tenminste nog beleid in zitten. Maar bij Chelski is daar niet eens sprake van in mijn ogen, kopen kopen kopen, alleen omdat die rus zoveel geld heeft... Niet eens omdat er een echt idee achter zit.
Ben ook benieuwd wat er met Chelseau gebeurd als Abrahamovic er genoeg van heeft.. Zit die club met torenhoge salarissen en veel te veel dure spelers... Onmogelijk zaak zonder het geld van die kerel lijkt mij...


Overigens, BoP, Chelsea een goede jeugdopleiding... de club die al jaren met 11 buitenlanders speelt? Mis ik nu iets?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden