Onderwerp: Zelfmoord
Enkele bericht bekijken
Oud 26 May 2002, 18:36   #27
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sweety_pauwtjuhh
het gaat er om dat je niet weet wat er in die mensen omgaat. je weet niet wat er allemaal aan de hand is dus er kan niet gezegd worden het is dom of je bent egoistisch als je het doet. Dat kan gewoon niet. Stel je voor..je voelt je al 2/3 jaar kut om bepaalde dingen..Je hebt hulp gekregen en al die shit en je voelt je nog steeds zwaar klote..lijkt me dan heel logisch dat ze er dan een einde aan willen maken. Ze kiezen er zelf voor en daar denken ze heus wel heel goed over na hoor. Je kan niet zomaar ff zeggen het is dom want dan is de gene die het zegt gewoon zelf dom...

Weet je waar ze over denken.? ik wil dood ik wil dood dat denken ze en ze denken heus niet van ohh mijn ouders zouden vast verdriet hebben als je dat denkt doe je dat niet.. je denkt gewoon ik wil dood.. en als je ongeveer te laat is ga je helder nadenken.. en dan is te laat.. want dan gaat de stoel waar je onder staat vallen of je hebt je pillen al ingeslikt of je haalt je trekker over of de steen valt door een windvlaag toch in het water... of de trein komt eraan