Onderwerp: 'helpen'
Enkele bericht bekijken
Oud 26 January 2003, 01:05   #36
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow

Citaat:
Originally posted by eneri
nee ik snap wel dat het niet lullig bedoeld is, maar een heleboel mensen hier denken alleen aan de hoofdreden en zeggen dat ze neit denken van ik heb t goed gedaan. ik probeer alleen nog maar een keer duidelijk te maken dat ik het daar niet over heb.
Waar hebben we het dan over precies?

Citaat:
Originally posted by darkangel112
ja oke daar heb je gelijk in.. maar er zijn een hoop mensen die niet naar hun onbewuste willen kunnen kijken...
Ik vervloek mezelf nog eerder dan ik me onbewuste niet durf te bekijken of negeer.
Maar wat ik dus al eerder zei:
"Maar dat zijn zogenaamd allemaal dingen die iig niet bij "eigen belang" horen. Dat is allemaal onbewust.

En wat als je er nou wel bewust van ben dan?"

Mijn "onbewuste" word mij de laatste tijd (nou ja "laatste tijd") een beetje teveel "bewust". Dat vind ik NIET NIET NIET fijn,
PLease releave me,

PS,
Dat fock etc, komt van mijn eigen frustratie. Ik wil jullie (Eneri en Darkangel112) echt niet aanvallen hiermee. Jullie zijn de slimste op deze thread, ik gebruik jullie reply's alleen om mijn mening/vraag/doel/(frustratie) duidelijk te maken.


Men excuses voor het posten van 4 replys achter mekaar om het duidelijk te maken en helaas om ook een beetje van mijn frustratie kwijt te kunnen. Ik hoop dat dat niet erg gevonden wordt en dat ik er niet weer een topic mee dood gooi.
(ill shut up)ik ga pitteh, weltrusten, (of goedemorgen)
  Met citaat antwoorden