Onderwerp: Pim Fortuyn
Enkele bericht bekijken
Oud 11 July 2002, 13:07   #47
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xzibit


ten 1e:mannen mogen de vrouwen nooit raken tenzij het heel erg bv.vreemdgaan of als ze iets heeft gestolen
ten 2e als de islam 8terlijk is wat ben jij dan wel niet he als je het eens bent met zo homo
ten 3e wat ik ben moslim ik woon 9 jaar in nederland en so what dat mensen illegaal komen WTF heeft dat met de islam te maken he ??
ik noemde illegalen maar als vb. maar de islam vind ik zelf een geloof waar niet alles aan klopt, en als dat soort mensen zich dus niet aan de Westerse Cultuur aanpassen in Nederland, en dus gewoon islam blijven, dan komen er geheid conflicten, door die punten die ik net noemde..
misschien is het in landen als turkije/marocco enz. heel normaal om meiden te mogen slaan, of dat de mannen nog hoger staan dan vrouwen, maar in nederland niet, dus die mensen horen zich maar aan te passen, dat vind ik..
en dat jij moslim bent, heb ik nix op tegen, als je maar hebt aangepast..dan vind ik het goed,

(en als laatse, laat de geaardheid van pim eruit, dat heeft hier nix mee te maken )
  Met citaat antwoorden