Onderwerp: KLu - Keuring
Enkele bericht bekijken
Oud 23 May 2010, 00:00   #13
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
Hey, ik heb die tests niet gedaan. Ik heb deze procedure gevolgd: Klik

Ik zeg je een ding, blijf jezelf blijf jezelf en blijf jezelf. Doe misschien wat rustiger dan je normaal bent, wees verstandig. Maar blijf wel dicht bij jezelf. En dat is vooral van toepassing bij PO2,idem dito voor zover ik weet bij mijn PO testen van de KLS.

Misschien dat je wat meer concretere vragen hebt?
Die procedure is toch hetzelfde als die ik je gestuurd hebt? of heb je jou prodecure verkeerd gekopieerd? haha

Hm ja klopt, rustig zijn Daarom wil ik ook goed voorbereid zijn, dan weet je wat je te wachten staat en ben je zekerder van jezelf. Kortom, minder zenuwachtig en rustiger.
Wat is het verschil dan precies tussen KLS en Vlieger? Jij gaat toch ook vliegen..?

Concretere vragen, okay, here goes:
Selectieve luistertoest: Ik heb die van Tjeerd weten te vinden. (ik weet niet of je dit iets zegt, waarschijnlijk wel) In eerste instantie vond ik deze best wel lastig. Ik ahd 8 van de 24 regels fout. Het was ook al wel 1 uur en ik had die nacht maar 5 uur geslapen en de nacht daarvoor maar een beschamende 2.5 uur.........
Ik hoor dat de toest van tjeerd moeilijker is dan de officiele toest.
De vraag, in welke maten? Hoe verschillen deze precies?

Sensomotorische Aanleg (hand/voetcoördinatie)
Hoe kan ik mij hiervoor voorbereiden? Heb echt totaal geen idee

Plaatjes met verschillende standen F-15.
Zijn er online toesten beschikbaar voor deze test? Of een ander manier om mij hierop voor te bereiden?


En verder zijn er nog andere tests, waarvan er bepaalde niet meetellen en andere weer wel.
Misschien zou je mij hier een algemeen beeld van kunnen geven? Welke belangrijk zijn etc.
(ik weet dat alle tests op je portfolio/eindresultaat komen te staan. Dus natuurlijk alles zo goed mogelijk maken)
Young is offline   Met citaat antwoorden