Onderwerp: KLu - Keuring
Enkele bericht bekijken
Oud 23 May 2010, 22:21   #19
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
EDIT:
Maar mag ik dan vragen waar jij voor gaat?
KLu is dus voor Gevechtspiloot. Apache of F-16 maar ook Chinouks.
F-16 lijkt mij zooooooo awesome! wil ik zo graag!
Waar gaat KLS dan heen??

Wat voor opleiding heb je voor de KLS eigenlijk nodig?
KLS, KLM flight academy. Burgerluchtvaart, een prefered supplier aan de KLM van piloten.

Ik ga dus voor een baan in de burgerluchtvaart, mijn doel is natuurlijk of de Boeing 747, of de Airbus A380 te vliegen. Helaas heeft de KLM dat laatste vliegtuig (nog) niet.

Voor de KLS heb je genoeg aan je Havo of VWO diploma. Maakt niet uit welke je hebt, het gaat om je vakken pakket. Het handigst is NT (Natuur & Techniek). Of anders Wiskunde B en Natuurkunde, minimaal in je pakket.

F16 is natuurlijk ieders droom die gevechtsvlieger wilt worden. Ik wilde ook op de F16 vliegen, maar toen ik hoorde dat je wordt uitgeloot dacht ik: Fuck dat. Het is namelijk zo dat je als gevechtsvlieger bij de Klu een voorkeur mag inleveren, maar dat je daarna wordt toegewezen aan een vliegtuig/helikopter. Dus stel je wilt F16 vlieger worden, dan kan het ook zo zijn dat de Klu je op een of andere skeare helikopter zet *dit is info van een tijdje terug, weet niet of het nog steeds relevant is*.

Verdere vragen over de PO onderzoeken? Of iets anders waar ik misschien wel het antwoord op weet?
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden