Enkele bericht bekijken
Oud 2 February 2005, 08:45   #13
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Als jij niet post moet je ook niet zeuren over iemand anders z'n postgedrag.

goed waar ben ik nu zelf dan mee bezig

Ontopic..hoe je een meisje geil maakt dat verschilt toch wel per meisje denk ik. Als iemand aan mijn oorlel begint te lebberen heb ik zoiets van 'Jongen waar ben je nou mee bezig?' terwijl het een algemeen feit is dat dat opwindend is
Ik vind het opwindend om complimentjes te krijgen..maar dan wat subtieler als 'Sjoh wat heb jij een lekkere kont' (ik ga in bed niet over m'n zitvlees praten).
Verder de algemene dingen, strelen, kusjes geven, zachtjes bijten, etc. Je ziet vanzelf wel wat ze opwindend vindt en wat niet.
See? Het verschilt harstikke, ik vind het namelijk wél lekker als er aan mijn oorlel gelebberd wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumzwerver
Ik bedoel niet kussen ofzo en maar hele lekkere geile woordejes niet zo van wat een lekker tieten ofzo maar jij heb een lekkerbekkie ofzo zo bedeol ik het
Dat is hetzelfde?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
ik weet niet cker maar sommige meiden vinden het heerlijk als je over je stront praat , bijvoorbeeld:

eej smaatje , moet je raden wat ik vanochtend in de pot legde, ( met handen aangeven hoe groot ie was) lichtbruin met nootjes en het ochtenddamp kwam er langzaam maar zwoel vanaf...
zoiets.. succes jonge
Jongehhh ik ben net wakker
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden