Enkele bericht bekijken
Oud 16 May 2005, 15:01   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo, dus je tegenstander gaf zich gewonnen? Pas maar op, de battle is nu pas begonnen.
Met de uitstraling van de Bauers, en de flow van Lee Towers, kun je beter nokken, ga naar de Himalaya, berggeiten fokken.

Jij en ik, het is net als Red Bull & Golder Power, de één is een slap aftreksel van de ander. Jouw rhymz zullen nooit origineel zijn, je woorden slap, je vondsten weinig schrander. Meisje, jouw diepgang reikt niet verder dan de zandgrond van het Slotermeer, stille wateren diepe gronden, maar dan was het meisje van Nulde toch ook wel eerder gevonden? Haar geprepareerde hoofd had meer uitstraling, dan de regels waar jij je zo voor uitslooft en waar je maar door en doorging.

Nee het flesje wordt hier geflest, ga maar nokken, want mijn dorst is al gelest. De inhoud van mijn woorden is als de inhoud van jouw naam, verfrissend, vernieuwend, kruidig, en natuurlijk vakbekwaam. Deze fles is geleegd, gewoonweg van tafel geveegd. Wil je er een doekje bij, of geef je de overwinning meteen aan mij?

Laatst aangepast door appelshampoo : 16 May 2005 om 15:05