Enkele bericht bekijken
Oud 22 June 2010, 16:19   #99
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
en ik vind het zo grappig dat rechtse personen linkse partijen altijd uitmaken voor van alles en nog wat, linkse mensen zijn draaikonten...

maar wie is hier nou de grootste draaikont, Wilders.

Wilders: "Ja, de AOW is een breekpunt." *Zei hij voor de verkiezingen.
Na de verkiezingen, Wilders ruikt iets van macht en op de ochtend na de verkiezingsnacht,

Wilders: "De AOW hoeft geen breekpunt te zijn, we staan open voor discussie."

1. Is dat gewoon een vorm van puur kiezersbedrog
2. Is hij wel geloofwaardig als hij op het ene moment dit roept, op het andere moment dat. *Dan heb ik het even niet over zijn vreemdelingenbeleid
3. Ik vind hem alleen maar enger hierdoor.
Ik ruik jaloezie. Job Cohen is juist de aangewezen lul die zichzelf buitenspel zet om een coalitie VDD - PVDA - CDA te negeren. Hij wilt Paars Plus maar hij wilt ook teveel. Gelukkig gaat dat hele feest niet door omdat Rutte (zeer verstandig) geen zin heeft in dat softie beleid van de jaren 90'.

Wilders heeft gewoon een tactiek. Als hij dat niet liet vallen stonden we al snel weer bij de stembus. Dan naai je pas de mensen die PVV stemden. Het gevolg is dat dan de PVV aanhang uitwijkt naar de VVD die wel aan zijn standpunten vasthoudt. Godzijdank gaan ze het nu weer over rechts proberen zodat we eindelijk iets krijgen wat de economie op kan vijzelen. Bezuinigen zullen, met zijn allen.


Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Geef het toch op Syoung, linkse mensen reageren toch niet met logica

Echt, een grote voor dit hele topic.
Ze lossen het op met een bakkie thee en een potje stoelendans.
Wie o wie heeft de grootste draaikont?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden