Enkele bericht bekijken
Oud 14 February 2007, 23:13   #501
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wat nu?
Vier verdachten, prijsschieten... ik post in een half uur nog meer dan die prutsers bij elkaar. Lekker dan.
Ik ben zelf verdacht omdat Niemand dat zegt en omdat de wolven zo onberekenbaar spelen dat ik of een godse stille mongool dat zou kunnen.
AMF zou het zomaar kunnen zijn. Het smoesje is goed, de tactiek zou ook goed zijn. Als weerwolf iedereen die wat zegt er uit stemmen, geholpen door die kneuzen van dorpelingen. Kun je zo een enkel probleem lekker doen alsof je het te druk hebt om mee te doen. Tot het einde toe moorden die dorpelingen elkaar uit en zonder al te veel moeite win je het spel. Lijkt me een prima tactiek. En AMF is intelligent genoeg om te zien dat in al die weerwolfspellen meelullen geen enkele keer succes heeft opgeleverd.

Bobba dan. Weet echt niet wat ik met die gast moet. Leek wel actief mee te spelen, maar ging constant tegen biffy en mij in. Alleen daarom zou ik het een prima wolf vinden, want hij heeft de boel keurig mee opgenaaid. Maar dat deed Niemand ook en dat was wel gewoon een dorpeling. Het is ook zijn eerste spel, dus het zou me niet verbazen als hij er gewoon geen ruk van snapt.

Babydress. Jong en naief... dat is wel een beetje het beeld dat ik bij haar heb. Verlulde zich in een vorig spel onmiddellijk. Als zij een weerwolf zou zijn, dan is de enige mogelijkheid voor haar om te winnen gewoon keihard je bek dichthouden. Dat heeft ze keurig gedaan. Als ze gestuurd is door een beetje een slim iemand zou dit een prima tactiek zijn geweest. Om deze reden ook al verdacht.

O grote wijze geesten van het dorpelingendorp... help u nederige dienaar en zeg mij op wie jullie zouden gaan stemmen?! Als ik de rest van die kneuzenroedel zo zie, dan vrees ik namelijk dat ik de enige ben die gaat stemmen. En dit keer moet het raak zijn!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden