Enkele bericht bekijken
Oud 14 March 2007, 13:59   #64
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door spiral_design Bekijk Bericht
op wat trekt je reactie nu? wat heeft een bivakmuts met een burka te maken? volgens mij ben je gewoon een gefrustreerde racist die moet kunnen klagen elke keer dat hij een gesluierde vrouw tegen komt... vrij zielig
een bivakmuts verbergd net zoals een burka je gezicht, waardoor je onherkenbaar word. en als mensen hun gezicht mogen verbergen met een bruka voor hun geloof. dan mag ik dat net zo goed met een bivak muts als ik zeg dat dat voor mijn geloof is. En volgens mij ben jij gewoon een veel te snel op je teentjes getrapte buitelander?

Citaat:
Origineel gepost door spiral_design Bekijk Bericht
ik vind dat als je op school geen hoofddoek wil toelaten, dat je ook alle christelijke kruisjes rond de nekken van de mensen moet verbieden (want dat is ook een religieus symbool). Want alleen één gemeenschap aanpakken ruikt veel naar racisme. In België waren ze het ook van plan, maar het is er toch niet echt van gekomen...
maar het verbieden van hoofdoeken is NIET om het feit dat het een religieus symbool is maar omdat je daarmee jezelf onherkenbaar kan maken

Oja en nog iets: kap met dubbelposten. als je gepost hebt zit er nog 24 uur een "edit" knop bij je post. als je vind dat je iets vergeten bent kan je daarmee je bericht aanpassen in plaats van meerdere malen achter elkaar te posten
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden