Enkele bericht bekijken
Oud 8 March 2012, 14:41   #1
MrInsane
Lid
 
Geregistreerd op: 8 March 2012
Berichten: 11
Standaard Halal Hotel, hulp nodig!

Hallo mede forumgenoten,

ik heb voor mijn opleiding de opdracht gekregen om een ondernemingsplan te maken. Hierbij is voor de keuze gevallen op de start van een hotel, maar mede door mijn opleiding moet er iets innovatiefs bij zitten.
Nu heb ik een tijdje via Google gezocht en kwam ik tot de conclusie dat er 2 hotels in België zijn met een "Halal Certificaat". Op deze manier kwam ik al snel tot het idee om dit ook te doen en hier kan ik wat hulp bij gebruiken.

Wat ben ik dan nodig! Nou allereerst ben ik benieuwd wat jullie van het idee vinden aangezien er voor de doelgroep die met deze bereidingswijze veel te maken krijgt eigenlijk geen hotels zijn die hun behoefte erin voorzien. Dus geef graag je mening of je het een goed of slecht idee vindt.

Daarnaast hoopte ik dat misschien mensen zijn die mij meer informatie kunnen voorzien over eventuele gebruiken of zelfs gerechten. Het mag van mij zo gek mogelijk zijn alle extra informatie is welkom.

Ik wil wel even benadrukken dat dit geen hotel wordt exclusief voor mensen die halal eten, het blijft in algemene zin een hotel waar iedereen welkom is. Het idee is dat er vooral voor deze groep ook een extra stukje aandacht komt voor hun cultuur/gebruiken/behoeftes!

Alvast bedankt!
MrInsane is offline   Met citaat antwoorden