Enkele bericht bekijken
Oud 15 March 2012, 11:33   #12
MrInsane
Lid
 
Geregistreerd op: 8 March 2012
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Henkus Bekijk Bericht
Als ik naar een hotel ga, ligt er toch ook gewoon een bijbel op de kamer? Dat terwijl het grote deel van Nederland incl ikzelf niet gelovig is?
Klopt, dat is inderdaad hoe traditioneel gezien alles ingericht werd. Gericht voor het grote geld en bij die groep kwam naar voren dat de meeste mensen van geloof Christelijk zijn. Vandaar die bijbel natuurlijk, maar goed ik ben ook niet van plan om een heel hotel op te zetten alleen voor de moslims. Ik doe een poging om te kijken of de behoeften van deze groep voldaan kunnen worden binnen het idee hoe een hotel op het moment wordt gerund.

Hoe dit precies is zijn praktijk gaat werken zal altijd moeten blijken, maar voor hetzelfde geldt vind je zodoende wel een gat in de markt.

Maar gezien alle vorige berichten over het geloof in het algemeen en wat er rondom komt kijken hebben de meeste op het forum of wel het verkeerde idee of willen niet inzien/respecteren dat er gewoon culturele verschillen zijn.

We zijn allemaal mensen uiteindelijk maar doen bepaalde dingen (bijvoorbeeld door geloof) net even anders dan de rest.
MrInsane is offline   Met citaat antwoorden