Enkele bericht bekijken
Oud 30 April 2003, 17:31   #60
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Oke als ik gewoon loop te shoppen ofzo dan kijk je bij jongens wel naar uiterlijk... zo van: zo die ziet der wel leuk uit!! dat is wel een lekker ding!! Maar dat doet iedereen!! Maar als ik gewoon een vriend zoek doe ik dat écht niet or!! Ja oke ik zal best een beetje op het uiterlijk letten maar voor mij is het innerlijk veel boeiender!! Heb liever een lieve vriend. Aan zo'n arrogante kutpooier heb je ook niks!! Net als in de film l0verb0y (weet niet of iemand die gezien heb maar daar zat een lekker ding in en die kwam een knap meisje tegen en toeg gebruikte hij haar de hele tijd hij kocht kado's en later zei die dat zijn geld op was en dat ie het geld moest teruggeven aan zijn vriend en toen moest dat meisje met een vriend van die jongen naar bed anders zou die jongen weggaan, en later moest ze het nog vaker doen). Maar als zoiets me zou overkomen, ben ik weg or!! Enne... dat wat je zei: meisjes letten op geld. Ik heb dat nog nooit gedaan dan kijk ik eerder naar innerlijk en uiterlijk dan naar geld hoor!!
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden