Enkele bericht bekijken
Oud 22 April 2004, 07:58   #63
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
jah dat is denk ik zelfs nog wel een beter id en wat betreft die ip ban... die krijg je natuurlijk niet zomaar dan moet je het denk ik wel behoorlijk bont hebben gemaakt tog? dus die vallen sowieso buiten de boot. Het gaat mij echt meer om de randgevallen waar niet iedereen het mee eens is.

Enige waar ik dan nog wel steeds bang voor ben is dat de fb's/beheerders klakkeloos elkaars mening gaan overnemen
Misschien een forum waarin leden wel kunnen kijken maar niet replyen?
Ik vind Dex zijn idee wel goed, zo heeft de gebande user de kans om zich te verdedigen als het nodig is en andere kunnen zich er niet mee bemoeien.

Lijkt me alleen geen slim idee om het alleen zichtbaar te maken voor normale users omdat deze dan zelf topics gaan starten op feedback en ledenstaff om zo toch te kunnen reageren.
Een ban is iets tussen 1 user en de staff, de rest gaat dit niets aan.

Je zit alleen wel met het probleem dat er een kans bestaat dat iedereen die geband is het gaat aanvechten. Misschien zou iemand die zijn ban aan wil vechten contact moeten opnemen met een beheerder, welke voor hem een topic aan maakt, zodat users zelf geen onzinnige topics kunnen maken.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden