Enkele bericht bekijken
Oud 13 March 2003, 17:40   #40
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Wij werdem destijds binnengevallen door Duitsland. Net als al die landen eromheen. Duitsland wilde de hele wereld veroveren. Vergeet ook niet dat Amerika pas ingreep op het moment dat Pearl Harbor was aangevallen! Tot die tijd deed men nog niets. Wat in Duitsland gebeurde zelf zal mij een zorg zijn. Als Hitler daar zo nodig de baas speelde, dan moet hij dat zelf weten. Men had hem nota bene democratisch gekozen! maar Hitler wilde méér. Hij wilde de hele wereld naar zijn hand zetten, en pas tóen greep Amerika (terecht) in. Maar dat was pas nádat de Jappen hen hadden aangevallen. We kunnen de goedheid ook overdrijven.
ze deden wel iets, dat was alleen de druppel... Saddam Hussein is NIET democratisch gekozen...netzo min als wij NIET democratisch gekozen hadden voor hitler...

ik probeer het niet over de goedheid van amerika te hebben, maar aan te geven dat het irakese bevolking hoogstwaarschijnlijk blij is van die dictator verlost te zijn, netzo als wij blij waren toen we van hitler bevrijdt werden...


Citaat:

Amerika moet dan maar doen wat het niet laten kan. We zullen wel zien wat ervan komt. Ik walg er alleen van als ik die kop van Bush voor me zie waarin hij meedeelt hoe goed Amerika wel niet heeft ingegrepen, en dat híj ons arme zielen van een groot gevaar heeft beschermd. Intussen liggen duizenden mensen en families overhoop doordat een man is weggenomen uit het gezin, of een moeder/dochter verkracht en noem maar op. Al die ellende zou men zich kunnen besparen door eens voor één keer in haar bestaan zich eens níet met zaken te bemoeien die men niet aangaat!
Ik vind dat europa en de VS moeten aanvallen...als europa niet meewerkt, weet ik nog niet zo zeker of ik voor of tegen het aanvallen van de VS alleen ben...
  Met citaat antwoorden