Enkele bericht bekijken
Oud 13 March 2003, 21:54   #44
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard Re: Hoofd Bush/Anti-semitisme..

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tja, het spreekt in feite voor zich dat de signatures van Remco en mij te ver gingen. Althans, als wel-denkend lijkt me dat niet meer dan logisch. Koelkast zal wel weer vinden dat ik ga lopen mierenneuken nu, maar ik als fel tegenstander van een oorlog tegen Irak wordt óók misselijk van die kop van Bush in iemands avatar. Wanneer het hoofd van deze, in mijn mogen massa-moordenaar, getolereerd wordt, waarom mag ik dan niet het hoofd van pak m beet Hitler in mijn avatar?! Als ik fan ben van die man (zeg niet dát ik dat ben, maar stél), dan is het mij dus toegestaatn hem als avatar te nemen, nietwaar?
De signs van Kezza en mij waren een geintje, ik hoop dat iedereen dat inziet, niet dat we daar weer een slepende discussie over gaan krijgen ..
Leuk dat je op voorhand mij al weer aanvalt en hoe kan ik het ook anders dan oneens met je zijn gezien je kleuterschool redenaties trekt.

Je baseeert je hele argument op maar zij doen het ook stellingen niet echt de sterkste of vind je zelf van wel.

GOed nog een keer dan.

Hitler is de geschiedenis in gegaan als moordenaar en heeft er zelfs een hele leer op nagehouden die van de nazisme. een rigiem wat streeft naar wereldheersing en vernietiging van alle inferieure rassen. Hierdoor is volgens onze maatschappelijke maatstaf deze leer en dus ook de afbeeldingen die bij deze leer horen verboden. hierdoor is een hitler als avatar niet toegestaan.

(er zijn overigens nog zat andere regels te vinden waarom je geen hitler als avatar kan hebben)

Bush staat nog niet eens in de geschiedenis boeken hij heeft nog niets gedaan alleen gedreigt. Het plan zoals het er nu ligt is er ook niet op gebaseerd om de wereld met geweld te beheersen en tot dienaars van 1 rijk te maken. Ook is bush er niet op uit om alle inferieure mensen af te slachten en te behandelen als mindere dan mensen. Bush is een staatshoofd van een machtig land militait gezien het machtigste land van deze planeet een staatshoofd wat erg in opsraak komt gezien zijn zerro tolorance beleid jegens verdachte landen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden