Onderwerp: José Mourinho
Enkele bericht bekijken
Oud 22 March 2005, 14:36   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik vind dat Mourinho door de Uefa harder wordt aangepakt dan andersom het geval is geweest... Vijand van het voetbal, leugenaar etc etc.
Dat zijn niet zomaar uitlatingen.. En Mourinho beschuldigde Rijkaard van smoezen met de scheidsrechter... Is dat zo gek als je Rijkaard de scheidsrechter ziet opwachten in de rust om een gesprek mee aan te knopen... En dat doe je echt niet omdat je hem goedendag wilt wensen, dan probeer je als coach ook invloed uit te oefenen op de scheidsrechter...

Overigens Bart, er geldt wel omgekeerde bewijslast he. Rijkaard hoeft niet te bewijzen dat het niet het geval is, Mourinho moet zelf bewijzen dat er iets gebeurd is.. En zoiets valt bijna niet te bewijzen.. En Mourinho zal dat zelf ook goed weten, het zal hem er dus voornamelijk om te doen zijn geweest om Barcelona op stang te jagen.
Dat snap ik ook wel Ik doelde op de zaak die men tegen Mourinho wil gaan voeren. Hoe wil je bewijzen dat de bovenste beste man ongelijk heeft en derhalve een leugenaar, vijand van het voetbal enz is? Het omgekeerde bewijzen lukt idd ook niet, maar je kunt er verder toch ook weinig van maken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden