Enkele bericht bekijken
Oud 10 February 2008, 18:21   #196
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Weet je wat zwak is?
om 20:17 een post maken en er ruim 10 minuten late achter komen dat ie eigenlijk inhoudsloos is en je em dus maar edit
dit laat alles... je weet niet eens wat er geedit is.... mischien wel een spellingsfout? owja dat was het

Citaat:
Mijn vorige posts zijn NU onderbouwt.
Waar zijn jouw fan?
ik heb geen achterban nodig om een discussie aan te gaan!! ik sta alleen me mannetje ook wel. Ik durf het ook wel tegen meerdere mensen op te nemen met mijn grote bek!!

Citaat:
Volgens mij hoorde ik nina net zeggen van wel...

En jou argumenten zijn van het niveau kleuterklasje.
Geeft niet, maar denk dan slstjeblieft niet dat je je met mij kan meten. iets met ervaring en dit soort situaties.
haha nog steeds heb je mijn argumenten niet weerlegd en heb je nog steeds geen sterke argumenten.. alleen maar meningen verder niet

moeilijk is dat he fatsoenlijk reageren en met argumenten komen? is jouw enige argument nu echt nog omdat hij / zij het zegt? jezus...

omdat hij jou gelijk geeft wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.... kom op zeg!! dat weet bijna iedere halve zool... ben je nu echt achterlijk of niet? begint er wel op te lijken.

btw ff verder bouwend op jou redenen... wie zegt dat zodra ik verschil in klasse zie ik geen respect voor mensen heb? er is gewoon verschil... kijk is naar de hoger opgeleiden en mensen met veel geld en weinig geld? Kijk is naar kantoor personeel en de werkvloer zelf.... het is er echt!! Ik ben een persoon die respect heeft voor de hard werkende arbeider die zijn geld verdiend door een fysieke of geestdodende baan en voor de mensen die veel denkwerk verichten op kantoren!! Boeiend waartoe iemand behoort.. tot welke klasse... maja jij ziet dit kennelijk anders...

nee hoor ik blijf nog wel ff vind dit soort discussie's juist wel mooi. Zeker zodra diegene waarmee ik discussier begint te schelden en te doen heerlijk!! Doen mensen die er niet meer uitkomen en ongelijk hebben wel vaker geeft niet.
Denathy is offline   Met citaat antwoorden