Enkele bericht bekijken
Oud 20 February 2008, 10:26   #234
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
In de vandale.. enzovoort.. ja ik heb het voor je opgezocht dus dit valt niet te ontkennen. of ken je dat niet?
Oja?

Waarom zie ik dan dit staan @ van dale?

res·pect (het)
1 eerbied uit hoogachting of angst

http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...kwoord=Respect








Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
wie zegt dat ik iemand die papa zijn centjes uitgeef waardeer? en wat probeer je hiermee duidelijk te maken?... ik zie je punt niet... trouwens probeer je nu echt begrippen te weerleggen die op deze manier vastgelegd zijn in meerdere mediums?...
Wat ik zeg is dat een neger uit een 3e wereldland die zn hele leven met honger en ziektes leeft en toch succesvol word in het leven meer respect verdient dan een jochie dat diezelfde succesvolle carriere kreeg door de centjes van papa

Wat ik daarmee wil zeggen?

Dat afkomst en opleidingen helemaal NIETS met respect te maken hebben, zoals jij in een van je eerste post zo mooi beweerde.

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
ik heb al eerder gezegd dat intelligentie niks met respect te maken heeft... dat probeer jij mij in de mond te leggen alleen dat heb ik nooit zo gezegd. Alleen je hebt mijn vraag niet beantwoord of iedereen even intelligent is!! dat was mijn vraag en die beantwoord je niet he! lekker makkelijk... niks niet weerlegd.
Niemand is even intelligent, maar jij moet nu niet om je eigen woorden draaien knul.

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
met dat fatsoen en respect valt het in mijn kringen wel mee hoor... het is maar in welke sferen je je bevind.[b] Ik bevind me meestal tussen de hoger opgeleiden dus... [b]ja daar valt het idd wel mee... alleen als ik dan kijk naar het grote gross.. in de lagere klasses valt het zwaar tegen.. alleen deze mensen zitten niet op dit forum lijkt mij.
Of is dat jou post niet?
Lees vooral dat deel van die "hoger opgeleiden" nog een keer door. Mischien dat je mijn standpunt dan begrijpt.

Laatst aangepast door insanity : 20 February 2008 om 10:30
insanity is offline   Met citaat antwoorden