Onderwerp: Inschrijven Battle!
Enkele bericht bekijken
Oud 7 March 2005, 21:48   #1
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard Inschrijven Battle!

Hello!

Het is weer zover, tijd voor een battle!

Ten eerste; wat is een battle?
Het is de bedoeling jij je hier inschrijft zodat je mee kunt doen aan een rap-battle, deze keer weer in het Nederlands. Klik hier voor een voorbeeld zoals we het eerder hebben gedaan.
Er worden dus verschillende rondes gehouden waarbij een jury beslist wie de winnaars zijn.

Iedereen kan dus mee doen!! Alles wat je nodig hebt is een beetje creativiteit en een beetje brutaliteit, daar zal het de meesten niet aan ontbreken

De Deskundige
Zoals beloofd, heb ik voor deze battle een deskundige op dit gebied geregeld. DE Zhade: "Als mensen mij bellen neem ik op met, 'hoi je spreekt met een 3 jaar pro. ervaring hebbende, zingende en rappende studioengineer slash producer die daarnaast ook nog wel eens een videootje maakt.' "
Hij zal ondersteuning geven bij het jureren en tevens de prijs voor de winnaar beschikbaar stellen; de winnaar mag bij Zhade in de studio een track schrijven en opnemen!.


Hoe doe je mee?
Geef hieronder aan dat je mee wilt doen. Simpeler kan het niet
Let op!: Wil je liever in de jury zitten dan meedoen? Stuur mij dan even een PM!

Inschrijven kan tot en met 21 maart!!!

PS: Ontopic blijven aub, om het overzichtelijk te houden. Inschrijvingen dus, en als je een vraag hebt over de battle mag je hem hier ook stellen.
Offtopic reacties zullen door mij verwijderd worden.
AmbyPur is offline