Onderwerp: slapeloosheid
Enkele bericht bekijken
Oud 17 January 2006, 18:26   #3
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: slapeloosheid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekje
hoi

Het zit dus zo dat ik tegenwoordig moeilijk in slaap geraak.
Wat de oorzaak zou kunnen zijn weet ik niet. Het is ook zo dat ik steeds het aantal uren tel die ik ga slapen. Ik lig in bed , klaarwakker, en zit me gedurend naar alle kanten te draaien. In de hoop dat ik een goeie plaats vind waar ik zo kan inslaap vallen. Soms ga ik om 21u naar bed om ongeveer om 12u in slaap tevallen. Daar hou ik echt niet van. Ik begin zelfs bang te worden voor het, niet in slaap te kunnen vallen.

Zou het kunnen zijn over dat ik weinig eet. en soms maaltijden oversla ?

Wat kan ik daar tegen doen ?

Zijn er nog mensen die dit soort problemen hebben ?

dank
En je voelt je overdag niet moe? Als je dr geen last van hebt lijkt het me niet zo'n probleem.
Lijkt mij als je om 2100 naar bed gaat dat je niet direct slaapt ja. Daarnaast is veel slaap niet goed voor je, wordt je uiteindelijk alleen maar meer moe van. rond de 8 uur slaap is gezodn voor je.

En dan wat anders, ik vind het een beetje sneu om te schrijven van: "Zou het kunnen zijn over dat ik weinig eet. en soms maaltijden oversla ?" Dit is echt zo lomp vissen naar reactie als, aah dat moet je niet doen is niet goed voor je etc, lijkt mij een beetje teveel aandacht vragen... Je kan zelf ook wel bedenken dat het niet helemaal goed voor je is (mocht je er nog wat over willen weten er zijn genoeg topics van 12 jarigen die zich te dik vinden en daaorm niets eten en ondertussen geen flikker wegen, kijk daar maar...)
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden