Onderwerp: Mooi,
Enkele bericht bekijken
Oud 29 March 2012, 22:26   #23
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
"Jeuj! Laten we rijke mensen die dure villa's met een zwembad willen kopen geld geven zodat ze nog duurdere villa's met twee zwembaden en een sauna kunnen kopen! Hoe we dat betalen? Pfff, dat halen we wel weg bij het onderwijs. Dit heeft misschien in de toekomst nare effecten omdat Nederland een kenniseconomie is, de kwaliteit van het onderwijs al daalt en studenten al kampen met hoge studieschulden, maar je moet prioriteiten stellen."
Typisch verhaaltje van iemand die het niet kan luchten of zien om een jaar door te werken op school. Als jij gewoon normaal doorwerkt en je toetsen haalt heb je geen extra jaar bier en tieten nodig in je boekenpakket, dus ook geen vertraging. Met andere woorden; dat geld mis je niet als je een beetje oplet. Studeren moet gewoon weer studeren worden en geen lange leve de lol voor een jaar of 8.

Met 'geld geven' ga ik er vanuit dat je bonussen bedoelt voor de topfuncties. VVD heeft al te kennen gegeven dat hieraan een eind moet komen.

Als je een hoge studieschuld hebt zul je wel veel geleend hebben. Heel zielig, maar ze hebben wel de tijd om 4x in de week naar de kroeg te gaan. Ik ga er dan maar vanuit dat als dat moet kunnen, je je schulden ook wel kan betalen. Zal wel aan mij liggen.

Verder hebbem wij gewoon een jankland dat mensen moet verzorgen en kennelijk is de enige manier om meer dan 70& belasting te heffen over iemand die in de bovenste schijf terechtkomt. Je zal jezelf als directeur 80 uur in de week de pleuris werken en dat moeten afdragen. Dan weet je nu ook waarom je je baas nooit ziet.

Dus stem jij maar links. Dan gaan we van de lichte bezuinigingen die we net ondergingen weer terug naar de pleuris en kletspap van die zure linkse kakpoepers.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden