Enkele bericht bekijken
Oud 16 September 2003, 22:10   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Toch wil ik bij deze een lans breken voor BW. Ik kan van hem zeggen wat ik wil, maar niet dat hij niet zijn best heeft gedaan. We kwamen niet altijd overeen, op zijn zachtst gezegt. (waarom praat ik nu in de verleden tijd ) Maar ik kan niet van hem zeggen dat hij niet heeft willen luisteren. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan luisterd hij in ieder geval, zonder direct te oordelen. Dat de besluiten die hij nam niet altijd in mijn voordeel uitvielen, dat is dan weer mijn pech. Maargoed, ik ben niet alleen hier, en zo is het dan ook weer.

Bovendien, Youssef, het is wat dext0r (met wie ben ik het in godsherensnaam eens allemaal vandaag ) zegt, wat had hij dan kunnen/moeten doen? Het aannemen van de FB's is een falikante mislukking uiteraard, al zal hij dat zelf nooit toegeven, maar wat had hij nog meer kunnen doen? Het mannenforum is in ere hersteld (zij het veel te laat), en er is een leden-staff bijgekomen, wat mijns inziens een voortreffelijke ontwikkeling is. Het leesbaar maken van privé-forums, opdat al die moeilijkheden daarmee uit de wereld zijn is er vooralsnog niet doorheen, maar lijkt mijns inziens slechts een kwestie van tijd. Ook de fouten omtrent het aanstellen van de crewleden (incapabele mensen als Plankje, Loeloe, Irene, Koelkast, dextor)) zal wel nooit recht gezet worden. Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening, en berust niet op feiten. Daar mag BW een andere mening over hebben. Wat zou jij dan nog graag veranderen Youssef, noem eens wat? Neen, mijns inziens is BW nog één van de weinige mensen die een voldoende scoort, overall gezien!! En daarom moeten we hem eigenlijk juist koesteren, al zal ondergetekende de discussie nooit schuwen Maar denk je eens in, een forum zónder BW als beheerder? Wie krijgen we dan straks? Loeloe, dextor? Moeten we toch niet aan denken!!!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden