Onderwerp: wie wint de Tour?
Enkele bericht bekijken
Oud 15 July 2004, 18:02   #92
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Paar dagen helaas niet op TV kunnen volgen Alhoewel ik in Antwerpen nog wel wat meegekregen heb. De etappe van Virenque gisteren had ik wel graag willen zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Er was vandaag weer helemaal geen zak aan. En is er morgen net een leuke etappe moet ik werken.
Ja, matig, dat probleem heb ik dus ook. Ik moet om 17.00 beginnen met werken, dus zo rond of in de finale moet ik weg Gelukkig is er nog Studio Sportzomer.

Over Virenque: ik heb het niet kunnen zien, maar er was op de radio vandaag ook een discussie hierover gaande. Men was het er daar wel over eens dat Merckx eraf gereden werd en dat Virenque dus niet bewust demareerde en 'de afspraak' schond. Daarnaast was het al een best gaatje geworden en is het niet bepaald verstandig om bergop en in de rest van een etappe in plaats van je eigen tempo te rijden je aan te passen aan een ander om maar keurig netjes saampjes aan te komen Volgens mij is Merckx gewoon gefrustreerd en ik betwijfel wat zo'n 'afspraak' nou helemaal waard is. Waarschijnlijk hebben ze het gehad over een ideaal scenario waarbij ze beiden belang hadden, maar de koers kan nu eenmaal anders lopen.

Vind die ontwikkeling van Voeckler die in het geel gewoon goed meekomt wel aardig, al moet het echte hooggebergte natuurlijk nog komen. Hij kan er een keertje afgereden worden, als hij de schade beperkt weet te houden. Een uitstekend klassement zit er in ieder geval in. Voor een Tourzege vrees ik dat hij nog te jong en onervaren is, beter moet worden in de 'Tour-bergen en tijdritten' en een sterkere ploeg nodig heeft (hoewel die jonge ploeg wel met ziel en zaligheid strijdt voor iemand uit het eigen midden ).
  Met citaat antwoorden