Enkele bericht bekijken
Oud 24 July 2006, 12:07   #1
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Eredivisie 2006, 2007

Nou het onderwerp zegt het al, hierin gaan we het weer hebben over het komende voetbalseizoen wat gaat beginnen op 18 augustus aanstaande.
Hier kunnen we het dan nu hebben over de vele transfers die plaats gevonden hebben in de vakantie, zoals de transfer van Salomon Kalou naar Chelsea en Luis Suarez naar FCGroningen bijvoorbeeld.
Hieronder volgt alvast het programma voor de eerste speelronde:

18/8 Sparta - Vitesse
19/8 ADO - Heerenveen
19/8 Excelsior - Roda
19/8 Willem II - Utrecht
20/8 Ajax - RKC
20/8 AZ - NAC
20/8 Groningen - Feyenoord
20/8 PSV - NEC

Hierin zijn alvast een paar leuke wedstrijden te zien naar mijn idee, namelijk die tussen Willem II en FCUtrecht bijvoorbeeld, FCGroningen - Feyenoord en Ajax - RKC.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het verloop van dit seizoen aangezien het afgelopen seizoen ook al gek stond van de rare wedstrijden.

Ikzelf als FCGroningen fan ben dan ook zeer blij dat wij na het vertrek van Gijs Luirink naar AZ een nieuwe centrumverdediger hebben gecontractreerd, namelijk Ondrej Svejdik.
Ook heeft Groningen een zeer gewilde spits gecontracteerd namelijk Luis Suarez het 19jarige talent vanuit Uruguay.
Ook heeft Groningen er nog een aanvaller bij (als ik zo goed heb) namelijk Kuqi, deze speler is voor mij compleet onbekend en ik ben dus ook benieuwd wat hij gaat brengen bij de club.
Maar natuurlijk had Groningen ook al eerder Goran Lovre aangetrokken die transfervrij overkwam van Anderlecht en bij deze club al ervaring had in Europa wat zeer van pas komt.
Maar in de oefenwedstrijden hebben wij ook al goed kunnen zien dat deze speler zijn kwaliteiten goed van pas komen.
  Met citaat antwoorden