Onderwerp: Geloof jij in god?
Enkele bericht bekijken
Oud 25 June 2009, 14:12   #121
RoseMacNair
You will bleed in Hell
 
Geregistreerd op: 25 June 2009
Locatie: Walhalla
Berichten: 18
Standaard

Ik 'geloof' in het modern Satanisme. Nee ik ben geen sataan -.- ik offer geen debiele Christenen nee. Ik geloof dat ik mijn eigen lot kan bepalen en met de kracht en de 9 statements van Satan kan ik dat ook. Ik geloof wel in leven na de dood. Er zijn inderdaad zoveel dingen om te geloven. Ik geloof niet in beeld van 'god'. Van een man die vanuit de hemel op ons neerkijkt en mensen beloont die 'goed' zijn en straft die 'slecht' zijn. Ik ben ook zeer geïnteresseert in de Noorse Mythology. Nee ik denk inderdaad niet echt dat Thor de bliksem veroorzaakt, en dat als ik geen schaap (noemt willekeurig dier) offer aan Skadi, dat mijn oogst dan mislukt ofzo. Ik zou alleen willen dat het zo was. Na de dood Walhalla, of helaas voor sommige Nifflheim. Hoe mooier kan het zijn? Helaas leef ik niet in een maatschappij waar dit beeld van denken nog mogelijk is. Met de kennis die we inmiddels hebben. Ik geloof wel nog steeds in Walhalla en Nifflheim. Ik geloof ook in reïncarnatie. Na dit leven volgen er meer, en als je geest er klaar voor is mag je Walhalla betreden. Maar over het algemeen probeer ik de 9 statement of Satan te volgen, aangezien dit ook een 'religie' is die mij aantrekt.

Ik vind dat er in heel veel godsdiensten wel iets in zit waar ik mij in kan vinden. Maar het meest in het Satanisme. Vandaar dat ik Satanist wil worden.
RoseMacNair is offline