Enkele bericht bekijken
Oud 20 April 2004, 10:00   #11
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
mwa denk je niet dat je daarovor ook kiest als je beheerder wordt om dat eeuwige gezeik steeds maar aan te blijven horen? Ik vind niet dat de qualiteit van hun argumentatie en handelen er onder mag leiden omdat bepaalde leden niet rationeel kunnen praten tegenover de beheerders.

Verder zeg ik tog ook nie dat ik me aangevallen voel? Ik wil gewoon een discussie op gang brengen

Dat idee van die mail-topic is trouwens ook wel een goed idee, maar dan krijg je denk ik dat op een gegeven moment bepaalde beheerders gaan zeggen van: jah maar dit heb ik nooit gezegd blabla... grote kans dat er aan de mails wordt gekloot of wordt gedaan alsof eraan wordt gekloot
Bwa, als forumbaas kies je er uiteindelijk ook niet voor om een hele discussie te gaan voeren over een PM Verder heb je gelijk. De kwaliteit van het antwoord moet er wel blijven. Het is en blijft je taak om duidelijke antwoorden te geven. Maar weetje, als mensen maar blijven doordrammen op 1 punt dat je al 10x uitgelegd hebt, word je het uiteindelijk ook wel beu. Dan zou ik ook bij mezelf denken van... hé... Fuck off... Je weet het...

En dat mailtopic, het is eventueel een optie. Ik weet natuurlijk niet hoe de rest hier tegenover staat, maar het blijft natuurlijk een idee. Het is natuurlijk weer niét de behandeling dat élk lid zijn ban gaat aanvechten om er onderuit te komen. Ergens moet er toch de mogelijkheid om de klachten te gaan *seponeren* als het ware. Kan me best inbeelden dat sommige mensen meer info willen over hun ban, maar het is niet de bedoeling dat de muggezifters hier de kans in gaan zien om er op één of andere reden onderuit te komen.

Verder kan er toch gevraagd worden om een copy van de mail te plaatsen wanneer deze gestuurd is naar desbetreffend lid? Dit word met OW's ook steeds gedaan. Op de manier dan?

Ik ga me hier even niet meer over uitspreken tot één van de beheerders hier gereageerd heeft. Het mijne was maar een idee. Laten we nog wat afwachten
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden