Enkele bericht bekijken
Oud 21 April 2004, 12:34   #42
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Rellen rellen rellen.. Altijd wanneer er iets aangekaart wordt dan lijkt het wel alsof het vaste smoesje is 'rellen'. Willekeurig voorbeeld;

Stel ik ben het niet eens met een forumbaas, ik prik even willekeurig een naam: jou, Amber bijvoorbeeld. Ik geef een voorbeeldje erbij met een link, en wijs erop dat dat niet kan in mijn ogen. De reacties zijn dan vaak: niemand verplicht je om te blijven, ga dan maar. Of: alweer proberen te rellen en de sfeer te verzieken.

Dit is een geheel willekeurig voorbeeld. De namen en de argumenten kunnen verschillen, maar vaak komt het voor. Het is inmiddels zó vaak gezegt dat alles wat op kritiek lijkt tot 'rellen' wordt gebombardeerd.

Ik doelde helemaal niet op iemand die een 3e OW heeft gehad, of iemand die alleen maar komt spammen. Bovendien hoeft een ban niet per definitie te betekenen dat die persoon 'dus' fout zat. En wanneer iemand zelf de overtuiging heeft dat zijn ban ten onrechte is, lijkt mij er niets mis mee dat die zijn verhaal openbaar kan maken. Feedback lijkt mij daarvoor een voortreffelijk medium.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden