Enkele bericht bekijken
Oud 24 March 2010, 16:59   #40
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

De crux van de altijd tegenvallende bezoekersaantallen van dit forum is wat mij betreft altijd de integratie met leerlingen.com zelf geweest. Vroeger werd dit hele zooitje beheert door Spill, maar die veegde gewoon hun kont af met dit forum. Leerlingen.com is qua bezoekrsaantallen geen Fok of zelfs Scholieren.com, maar er zijn onderdelen van de site (die met die foto's) die wel degelijk heel goed bezocht werden door de doelgroep (al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat nog zo is).

Ik heb even op de homepage gekeken, maar dat ziet er wat mij betreft goed uit... véél beter dan vroeger althans. Maar qua opmaak en marketing kan er over de hele site nog veel verbeterd worden, daar kun je als forum alleen niet heel veel aan doen. Wat niet wil zeggen dat het altijd goed is om er als staff over na te denken hoe je je doelgroep beter naar hier kan halen en (nog veel belangrijker) kan vasthouden.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden