Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2004, 21:26   #95
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Ok ik blijf het dus dikke onzin vinden, maar dat is mijn mening. Ik woon zelf ook in een buurt met bijna alleen maar allochtonen en ik heb echt helemaal geen last van ze, ik heb alleen maar ruzie met me autochtonen buren. Ik realiseer me ook heus wel dat er echt genoeg allochtonen zijn die een "probleem" zijn. Maar de laatste tijd zie ik ook steeds maar autochtonen jongeren die de allochtonen gaan nadoen.

Ik irriteer me er gewoon aan, op school is het ook altijd zo met de leraren, ze helpen altijd bijv. Jon als hij een probleem heeft maar als Aziz een probleem heeft ja dan moet hij het maar zelf uitzoeken.

We zijn allemaal mensen en die 1 is niet beter dan de ander, we hebben niet alleen maar een allochtonen probleem!
Er zijn ook genoeg autochtonen die ongelovelijke sukkels zijn. Kijk bijv. naar Volkert vd. G, kijk naar dat ene meisje die me telefoon heeft gestolen.
Afgelopen dinsdag avond werden ook 3 allochtonen jongens van me school in elkaar geslagen van iets wat ze helemaal niet hadden gedaan door een groepje van 6 Hollandse jongens, 2 van die jongens van mijn school liggen nu verdomme wel in het ziekenhuis en om wat? om iets wat ze niet hebben gedaan. Ze waren verdomme aan het wachten op de bus.
Ik ben het helemaal met je eens. Als een allochtoon een misdaad begaat dan wordt dat veel duidelijker onderstreept dan bij een autochtoon.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden